Název

Cestovní kancelář CK AG

Popis

Podnikavé myšlení je důležité nejen k podnikání, ale i k bohatému prožívání života každého z nás. Je to ale dovednost jako každá jiná, a jako taková musí být trénována!
Žáci vytvoří audiovizuální upoutávku na zájezd do Austrálie nebo na Nový Zéland. Využít mohou databázi záběrů dostupných zdarma i ke komerčnímu užití na webu Pixabay.com (případně mohou použít nástroje generativní AI). Výsledná upoutávka bude mít maximálně dvě minuty. Upoutávka by měla představit Austrálii nebo Nový Zéland pokud možno všestranně a v každém případě pravdivě. Ke každé upoutávce bude dodána nabídka dovolené s CK AG ve formátu A4, ve které budou uvedeny veškeré potřebné informace. Každý ze spolužáků vyjádří, jestli by na dovolenou jel, nebo ne.

Cíle

(1) Žák navrhne všestranně zaměřenou upoutávku na turistický pobyt v Austrálii nebo na Novém Zélandu a vytvoří ji dle zadaných kritérií.
(2) Žák vytvoří všestranně informativní nabídku pobytu v Austrálii nebo na Novém Zélandu, ve které uvede základní fyzickogeografickou i socioekonomickou charakteristiku vybrané destinace.

Způsob zakončení

(1) Prezentace audiovizuální upoutávky na dovolenou v Austrálii nebo na Novém Zélandu.
(2) Rozdání nabídky dovolené ve vybrané destinaci ve snaze oslovit co nejvíce spolužáků.

Časová organizace

Výukové období: 23. září – 4. říjen
Zkouškové období: 7.–11. říjen